Sodexo

Sodexo België wou prioritair aandacht schenken aan de koopkracht van maaltijdchequegebruikers. De band met klanten sterker aanhalen moest mogelijk zijn met een contentmarketingstrategie over 360°.

KlantSodexoJaar2015 • ...Share:

Sodexo

Het antwoord van NewsMaster:
ContentMarketing over 360°

Via een newsletter, blog, Facebookpagina en magazine verspreidt NewsMaster content die Sodexo-klanten helpt om hun dagelijks leven te organiseren (winkelen, gezinsleven, vrije tijd en natuurlijk persoonlijke financiën).

Content op maat

Aanpak via meerdere kanalen om natuurlijk aanvoelende inbound links te creëren, de naamsbekendheid van Sodexo te vergroten, zijn bereik beter te kwalificeren en zijn CRM te optimaliseren:

  • Een newsletter

  • Een consumentenmagazine voor kaarthouders (content + lay-out)

  • Blog voor een ruim publiek

  • Voortdurend bijwerken van sociale media

  • Winning Team, het intern bedrijfsmagazine van de Belgische entiteit (content + lay-out)