Een mooie opsteker als je na een hectisch jaar de onderscheiding Best Content Platform op zak mag steken voor je klant Actiris. Meteen ook een veelbelovende start van het nieuwe jaar.
De BOCA Awards werden voor de derde keer georganiseerd door CUSTO, het Expert Center Content Marketing van de ACC. NewsMaster viel opnieuw in de prijzen met de strategie die het sinds juni 2019 ontwikkelt voor het contentplatform YES! van Actiris.
De Brusselse arbeidsmarkt staat voor zwaardere uitdagingen dan ooit. Vooral jongeren een baan aanbieden blijkt geen sinecure. Actiris, de openbare werkgelegenheidsdienst van Brussel, mikt dus vooral op jonge werkzoekenden met flitsende, dynamische content op de sociale media. Tegelijk positioneert de instelling zich als een belangrijke speler in het veld en frist het zijn imago op. YES! wil werkzoekenden motiveren met positieve en stimulerende content die laat zien dat het wel degelijk mogelijk is om werk te vinden!
Voor jurylid Peter Van Puyvelde is het resultaat bijzonder overtuigend: “Dit oerdegelijk digitaal platform stimuleert niet alleen werkzoekenden, maar ook de werkgevers om niet bij de pakken te blijven zitten. Het is helder en duidelijk en speelt perfect in op wat de doelgroepen nodig hebben!”
Deze Best Content Platform-onderscheiding is een mooie voorbode voor een geslaagde voortzetting van de samenwerking met Actiris in 2021.