In tegenstelling tot andere sociale media is het op LinkedIn mogelijk om content te posten en uw bedrijf onder de aandacht te brengen zonder te betalen. Grijp die unieke kans en put uit onze tips…
Een blog blijft ongetwijfeld een van de krachtigste strategieën voor de contentmarketing van uw bedrijf. Met een blog is het immers mogelijk om het aantal prospects met wel 67% te verhogen en de kans op…
De budgetten voor influencermarketing stijgen onophoudelijk sinds de jaren 2010, maar het lijkt wel of de betovering die ervan uitging, verbroken is. Toch heeft de uiterst efficiënte strategie van de nano-influencers, met 1 000 tot…
Social selling is zoveel meer dan een nieuwe bril passen in virtual reality of een pyjama bestellen op InstaShop. De term staat in de eerste plaats voor de kunst om dankzij de sociale media prospects…
In 2020 brachten gebruikers 325% meer tijd door op TikTok dan het jaar voordien. Dat is – voor het eerst – meer dan op Facebook. Hoe kan uw bedrijf een graantje meepikken van een sociaal…
In 2020 gingen we allemaal digitaal, 2021 wordt het jaar van de emoties. Meer dan ooit verlangen we naar nabijheid, zelfs digitaal. Hou daarom in uw content rekening met de gevoelens van uw doelgroep. Wie…