Een slow-contentstrategie is echt voor de lange termijn bedoeld en ze komt voort uit een ernstige en grondige redactionele reflectie. Een voldoende lange periode en kwaliteit zijn dus belangrijk. In die zin is slow content…
Zonder call-to-action, geen conversie. Maar hoe onmisbaar en alledaags deze internettool ook is, zonder enkele basisregels functioneert hij nauwelijks. Hoewel … soms loont het om eens lekker tegendraads te doen. We geven u graag enkele…
Hoe combineer je het beste wat contentcreatie te bieden heeft met een echte marketingstrategie? Deze tweede aflevering van onze inspirerende gesprekken met Jérôme Drugeon, Business Development Manager bij NewsMaster, gaat over branding, een essentieel onderdeel…
Hoe combineer je het beste wat contentcreatie te bieden heeft met een echte marketingstrategie? Voor het antwoord moeten we bij Jérôme Drugeon zijn, Business Development Manager bij NewsMaster. Wij serveren u het gesprek dat we…
Een diepe buiging voor online video, die ongenaakbare, snelle modelcommunicatie, meer waard dan 1000 worden! Marketingspecialisten geraken er al 20 jaar niet over uitgepraat en in 2020 lijkt de consument nog lang niet vezadigd. Hoe…
Verticaal, maar ook zoveel meer … Meeslepend, authentiek, inclusief, altijd nieuw: zoveel redenen waarom we niet genoeg kunnen krijgen van Stories. Een format dat we beter serieus nemen, want het geeft een boost aan het…